Wybór i rezerwacja terminu
  • Zarezerwuj  termin konsultacji wybrany  z  terminarza na zakładce ZAMÓW USŁUGĘ .

  • Wypełnij  formularz  danymi do kontaktu  oraz opisz uszkodzenie, tutaj należy:  podać markę sprzętu (producenta) i  opisać problem.

  • W  tym miejscu możesz określić ile czasu chcesz się konsultować  (jeżeli 15 minut to Twoim zdaniem zbyt krótko).

  • Możesz  także dodać  maksymalnie trzy zdjęcia swojego urządzenia lub  jego tabliczki znamionowej  poprzez kliknięcie przycisku „wybierz plik” a następnie „wyślij”.

  • Aby wysłać  formularz musisz zaakceptować regulamin i potwierdzić zapoznanie się z warunkami bezpieczeństwa usługi  po czym kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”  (co spowoduje wysłanie potwierdzenia rezerwacji terminu konsultacji na podany przez Ciebie adres e-mail).

  • Następnie czekasz na akceptację zarezerwowanego terminu która to przyjdzie na podany w formularzu adres e-mail, i dopiero gdy otrzymasz akceptację, dokonaj opłaty.

  • Wszelkie zmiany zaakceptowanego terminu konsultacji  proszę zgłaszać na adres poczta@e-naprawa.pl  lub poprzez formularz kontaktowy na zakładce KONTAKT.

 

Przedstawienie problemu

W umówionym/wykupionym czasie poprzez video rozmowę opisują/pokazują Państwo na czym polega problem w przypadku państwa urządzenia, będzie to zbędne jeżeli wyczerpująco opiszą Państwo problem w formularzu zgłoszeniowym.

Instrukcja postępowania

Poprzez rozmowę z ekspertem otrzymują Państwo instrukcję postępowania co i jak należy wykonać aby poprawnie i bezpiecznie rozwiązać swój problem.